Pla fàcil per aprimar amb bona salut.

¿Et costa perdre pes? Segueix el nostre pla per perdre pes de forma fàcil sense posar en risc la teva salut.

Que és el dejuni intermitent?

És un model d’alimentació que combina períodes de dejuni i de menjar. No se considera una dieta, sino un programa de alimentación. En els períodes de menjar pots menjar el que vulguis sempre i quan no superis les 600 calories i en dejú només estan permeses les begudes sense calories  com l’aigua, el café sol , el té sense sucre, etc. 

Mètodes de dejuni

Existeixen diferents tipus de dejunis intermitents i ells més coneguts són el dejuni 16/8, dejuni 12/12 i dejuni 24.

El dejuni 16/8 consisteix en dejunar 16 hores i menjar duarnt les 8 hores restants, el dejuni de 24 hores consisteix en combinar un dia menjant i un dia dejunant, el dejuni 12/12 consisteix en manjar duarnt dotze hores i dejunar 12 i finalment el dejuni de 24 consisteix en combinar un dia menjant i un altre dejunant. I no ens olvidem que mentres dejunam podem beure begudes sense calories.

Els beneficis del dejuni intermitent

El dejuni intermitent no nomes ens ajuda a perdre pes, sino que els seus beneficis van més enllà d’això.

  • Ajuda a reduir la mortalitat i a retardar l’envelliment, tant a nivell físic com a nivell del nostre organisme.
  • Redueix els indicador d’inflamació.
  • Ajuda a millorar el colesterol a més de reduir els triglicèrids.
  • Té efectes positius sobre la nostra plasticitat neuronal.
  • Ajuda a limitar cèl·lules cancarígenes.

Hauries de evitar el dejuni si:

  • Tens diabetis i altres tipus de trastorns metabòlics.
  • Tens una malaltia Cardiovascular.
  • Ets dóna en període de lactància.
  • Ets una persona d’edat avançada
  • Has tingut trastorns de l’alimentació.