T’ensenyarem com preparar uns creps saludables i amb un sabor autèntic

Amb els nostres creps de civada es tracta de substituir els ingredients com el sucre, la mantega i fins i tot els ous per altres més saludables i així reduir els greixos.

Per aconseguir-ho tenim el nostre truc que més abaix te contarem.

Ingredients (entre 6 i 12 coquetes):

  • 150 g de farina de civada.
  • 1 plàtan madur que substitueix a l’ou.
  • Una cullarada de llevat de postres en pols.
  • una mica de sal.
  • 200 ml de llet, preferiblement d’emetlles

Preparació de les creps de civada

  1. Tritura el plàtan madur amb una forquilla o bé amb una batedora juntament amb la llet.
  2. Ara introdueix tots els ingredients en un bol: el plàtan amb la llet, el llevat de pols i la sal. Has de remoure be fins que els ingredients quedin perfectament berrajats. I JA TENDREM LA MASSA A PUNT!
  3. Posa una paella adecuada a foc mig-alt. Ah, i no necesites untar-la amb mantequilla o oli.
  4. Aboca suficient massa com perquè el crep sigui de la mida que prefereixis.
  5. Espera que es crein bombolles damunt de la superfície. Quan això passi dóna-li la volta i cuina 15 segons més. Si veus que están quedant massa dorades baixa la temperatura del foc.
  6. Quan ja estiguin fetes per les dues cares, ja les podrás treure i les poses en un plat.

I ARA SERVEIX AL TEU GUST!

Pots acompanyar les creps amb fruites, nabius, fruites del bosc, amb mel que es un aliment molt recomenable per les seves propietats, amb plàtan, maduixes, kiwi, una macedònia, alvocat o espinaques.